Ocelový nosič kol střední třídy Univerzální nosič kol Cyklo Pro je vhodný pro upnutí oválných nebo kulatých rámů kol. Střešní nosič kol je vhodný pro převoz kol na střední vzdálenosti. Pro montáž na hliníkové tyče je třeba dokoupit 3 ksT-adaptér pro nosiče kol.
Tento web používá soubory cookie. Cookies používáme k ukládání vašeho nastavení a preferencí a analýze návštěvnosti našich stránek. Svůj souhlas udělujete Luboš Vácha.
Když navštěvujete jakoukoliv webovou stránku, stránka může ukládat nebo získávat informace z vašeho prohlížeče, zejména formou souborů cookies. Tyto informace se mohou týkat vás, vašich preferencí nebo vašeho zařízení a jsou užívány převážně k zajištění vámi očekávaného chodu stránek. Takto získané informace vás obvykle přímo neidentifikují, ale mohou vám zprostředkovat personalizovanější zkušenost při užívání našich stránek. Protože respektujeme vaše právo na soukromí, můžete zakázat některé druhy cookies. Pro více informací a pro změnu našeho základního nastavení klikněte na název jednotlivých kategorií. Zákaz některých cookies může ovlivnit vaši uživatelskou zkušenost stránek a námi nabízené služby. Další informace najdete v našich Podmínkách pro ochranu osobních údajů.
Řízení předvoleb poskytování souhlasu
Nezbytné cookies vždy aktivní
Nezbytné cookies zajišťují klíčové funkce webových stránek jako jsou zabezpečení, správa sítě, přístupnost a základní statistiky o návštěvnících. Tyto cookies můžete vypnout změnou nastavení svého prohlížeče, toto ovšem může mít vliv na fungování stránek.
Analytické cookies nám umožňují sledovat návštěvy našich webových stránek a aplikací a také to, kolik uživatelů kliklo na odkaz na našem webu či využilo některou z jeho funkcí. Typicky jde o statistiky návštěvnosti jako Google Analytics. Preferenční cookies zase umožňují, aby si náš web zapamatoval preference daného uživatele a mohl se mu přizpůsobit. Zajistí se tak pohodlné používání našeho webu, který si pamatuje nastavení jazyka, měny a dalších preferencí uživatelů.
Marketingové cookies se využívají k lepšímu cílení reklam (například remarketing, tedy zpětné oslovení uživatele, který už na vašem webu byl, na jiném kanálu prostřednictvím placené reklamy) a k jejich personalizaci.